Kløne!

For ca. 2 sekunder siden, kom en veps inn rett ved siden av meg. Og jeg har en stoooor fobi mot vepser, og da mener jeg STOR. Jeg reagerte jo fort som lynet, og satte fra meg pc'en og løp vekk. Og som den klønen jeg er, holdt jeg på klart på å snuble i mine egne bein, men det gikk heldigvis bra.

I går blogget jeg veldig lite, jeg vet. På kvelden var jeg ute med Maria, Camilla, Margretha, Johan Thomas, og Emily. Vi gikk jo rundt, så først kamp, Rollon-Godøya. Jeg heiet på Godøya, for der spiller stebroren min. Og de vant 4-3. Etter det gikk vi bare rundt og pratet. Ikke noe spennende egentlig.

På tv'en nå, står The Voice på og der spiller de Pussycat Dolls – stickwitu. Husker at jeg var helt hekta på den når den var ny. I dag skal jeg kjøpe gave til Andrea (jeg og JT spleiser), og så i kveld skal jeg i bursdag.

På onsdag begynner vi på skolen igjen, hater å tenke på det! Men jeg har hørt at det er mange som begynner på mandag og tirsdag, men jeg er glad for at vi begynner på onsdag i stedenfor.

Nå skal jeg spise frokost og så ta meg en dusj. Snakkes!

dsci0101 2

Har du en fobi mot noe?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg