Gratulerer til..

.. Silje Seberg (saltchips@nettby) med kommentar nr.100 på bloggen min! Juhu! Jeg vil også takke alle andre som kommentarer, det er kjempekjekt. Så fortsett med det!

I går kveld leide Nathalie og jeg film. Vi leide En Shopaholikers Bekjennelser. Jeg har sett den før, men det er jo ingenting gale med å se den igjen. Vi fikk ikke sett den ferdig, siden vi var trøtte som et dovendyr begge to, men når Nathalie våkner (forhåpentligvis snart) skal vi se den ferdig.  
Flere som har sett den?

I morgen skal jeg i bursdag til Andrea søta! Gleder meg, og jeg har et helt nytt antrekk også! Som det kommer bilde av så klart 🙂

Nå våknet forresten Nathalie, så vi skal ned og se ferdig filmen.
Snakkes!

enshopoholikersbekjennelser

Hva skal du i dag? (Typisk spørsmål, jeg vet)

9 kommentarer

Siste innlegg