liten update innimellom

WOW, helt utrolig hvor lite jeg blogger for tiden! Men jeg lover, jeg skal skjerpe meg snart. Det er bare at jeg ikke er så mye på dataen nå når Nathalie er her. Vil jo ikke at hun skal kjede seg ihjel heller.
I går så vi Istid 3. Haha, så morsom! Hvis du ikke har sett den, burde du se den! Etter det dro vi ut i Larsgården og var der til vi ble hentet.
Nå tar vi snart turen på moa, jeg må finne en t-skjorte/topp til skjørtet jeg kjøpte på tirsdag. Og så må jo Nathalie en tur på moa før hun drar hjem i morgen.

Skal prøve å få blogget litt senere i dag også 🙂

malin elsker leon l

Har du noen planer i dag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg