Treigt?

Er jeg den eneste som synes bloglovin er treigt? Jeg logger inn og så er det ingen nye oppdateringer, og hvis jeg kommer innpå en halv time etterpå kommer det innlegg som ble skrevet for 3-4 timer siden ?! Jeg syns det burde komme med en gang de har postet innlegget! Eller ihvertfall noen minutter senere.. Men ikke timer! Er det bare jeg som synes det? Ellers syns jeg at bloglovin er veldig bra, for da kan man holde styr på alle bloggene man leser sånn at man slipper å 'huske' alle bloggene man leser. Hver gang jeg ser en ny blogg jeg synes er interessant og jeg vil følge, går jeg bare inn på bloglovin og finner bloggen der, så er problemet løst!

Det var dagens mening.

I dag begynner fotballtrening på igjen, og som jeg gleder meg! Og i morgen kommer søskenbarnet mitt, Nathalie. Hun skal være her noen dager og det syns jeg er koselig. Og ikke for å minne deg på det eller noe sånt, men neste uke begynner skolen på igjen. Hater å tenke på det! Vi begynner onsdag den 19.
Når begynner du på skolen igjen?

snapshot16
Malin tenker: *Skole om 10 dager, "jippi!"*

Snakkes!

5 kommentarer

Siste innlegg