Fikk ny header

Tidligere i dag sendte Mayken en header til meg. Utrolig kul! Men så skulle jeg bruke den nå, og det gikk jo så klart IKKE!

Sånn skulle det vært:

header

Sånn ble det:

uten navn

Jeg ble så irritert! Men uansett; Mayken, tusen takk for utrolig kul header! Jeg setter stor pris på det!

Nå har jeg vært og handlet inn til jentekveld i morgen. Det blir utrolig kos! Celine, Silje, Maria og kanskje Margretha kommer. Jeg skal ta masse bilder!! Har kjøpt inn snacks og godteri, så etter en liten stund i morgen, sitter vi der sikkert som små julenisser alle sammen! Haha, neida.

Snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg