Good morning, Norway

I dag sto jeg opp klokka 10!! Våknet av pipingen til Leon utenfor rommet mitt. Tror han har savnet meg veldig mye! Så nå skal jeg spise frokost, kanskje spille litt Sims 3, og se hva jeg får ut av dagen min. Og så vil jeg bare utpeke meningen min litt; Canal + viser samme filmene OM og OM igjen hele tiden!! Det er så irriterende. Har mistet tellingen på hvor mange ganger de har vist Hairspray de siste døgnene. På tv'en nå står Disney Channel på, og der viser de Finn far! Ikke interessant i det hele tatt.

Så nå skal jeg dra den late ræva mi ut av sofaen, og komme meg inn på kjøkkenet og proppe i meg noe mat. Kjenner magen min rumler som en bjørn.

52601129569815095838315092743358840203n
I New York.

Hva er planene dine for dagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg