Nytt design

Som du kanskje ser, har jeg endret på designet mitt. Dette er bare midlertidig, til jeg har funnet hva jeg skal ha. I morgen skal jeg kanskje fikse litt mer på designet med hjelp av denne siden. Den har virkelig hjulpet meg utrolig mye!

Nå kjenner jeg øyelokkene mine blir tyngre og tyngre, så jeg tror jeg skal legge meg nå. Fikk ikke lagt ut noen bilder i dag, men det er så mange bilder, pluss at jeg har så mange bilder jeg må sende over til dataen fra mobilen.. Og det tar litt tid med tanke på at jeg må sende ett og ett bilde.

dsci0106 2

Hva syns du om det nye designet?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg