Mygg

Etter en natt i min egen, deilige seng, sto jeg for første gang opp halv ti, siden jeg kom hjem fra New York! Hvorfor? Det vet jeg ikke. Nå sitter jeg her og kjenner den deilige duften av mamma's hjemmelagde gulrotkake. NAM! I tre tiden i dag tar vi bussen til Giske, og det blir mange artister som skal opptre. Og det er veldig irriterende at man må være 18 år for å komme backstage. Maria Mena skal spille halv ni i kveld, og hva jeg skal gjøre før det, vet jeg ikke. Ellers i dag, har jeg klødd som F på myggstikkene mine fra Alta, og nå har jeg begynt å få vondt i halsen, som ikke er et godt tegn, siden jeg skal på Madonna konsert på tirsdag! Men jeg har tenkt å stappe i meg masse vitaminer og se om det hjelper.

090706081127

Forresten, Leon skal bli pappa! Aw!

Jeg har tenkt å lage min egen header, og se om jeg klarer å lage en bra en. Og når jeg får tid skal jeg prøve å få endret litt på designet mitt.

Ha en fortsatt fin dag!

Hvilket program bruker du til å lage header?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg