I’M HOOOME

Jepp, nå er jeg jeg hjemme. Kommer faktisk til å savne Alta. Har ikke shoppet noe særlig, siden det ikke er så mye å shoppe der.. Dro med masse klær og sko, og ett par crocs. Nå kommer jeg hjem med fortsatt masse klær og sko, men bare en crocs. Dèt, og det andre vi har gjort på i Alta, forteller jeg om senere. For nå har jeg faktisk tenkt å legge meg, siden i morgen skal jeg på sommerkonsert på Giske. Gleder meg!

Det blir ikke ny header, siden ingen har lyst til å lage til meg. Og det er veldig fristende å bare avslutte hele bloggen, ikke fordi ingen lagde header til meg, men fordi den føles helt uinteressant ut. Siden jeg sjeldent får kommentarer, og har sikkert ikke mange lesere heller.. Men jeg fortsetter fordi jeg har lyst.

I morgen får jeg se igjen stesøstrene mine Malin Ann og Dina. Og Malin Ann er jo heelt i hundre fordi hun har fått sin første mobil! Hun fylte 8 år på tirsdag.

Men nå legger jeg meg, og i morgen blir det vel kanskje ikke så mye blogging, siden jeg kommer til å bruke hele dagen på Giske.
090714213610jpg

Flere som skal på Giske i morgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg