Ny header?

Er det noen der ute som er flink til å lage header? Min er så amatøraktig, så det hadde vært kjekt å få en litt proffesjonell header for en gangs skyld. Har ikke akkurat noen store premier å gi, men jeg linker til bloggen til vinneren i hvert innlegg i en måned, eller hvis vinneren ikke har blogg, skriver jeg navnet til den som har laget headeren, i hvert innlegg i en måned. Det er bare å sende inn til [email protected]. Dere kan sende inn helt til fredag 24.juli, da jeg kommer hjem fra Alta. Håper mange vil sende inn!

Her er bilder dere kan bruke:

jaja    snapshot11
bl pimp l   snapshot128

 

Håper dere bruker kreativiteten og lager kjempekule headere!

Om ca. 2 timer kjører pappa meg til flyplassen, så nå blir det ikke mer blogging før jeg kommer frem. Ha en fortsatt fin dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg