Sinnsyk

Morn, morn! Nå sitter jeg her i pysjbukse og hettegenser og ser på The Simpsons på Viasat 4, der Marge har blitt erklært sinnsyk. Haha, jeg ler.
I kveld drar jeg til Alta!! Jeg gleder meg sånn! Det blir så gøy.
Nå har de endret litt på designet på blogg.no og topplisten er kuttet ned til Topp 25. Hva syns du om det nye designet og at topplisten er kuttet ned?

Når jeg våknet i dag, kom Leon og ønsket meg god morgen. Aw, han er så søt! Men han gikk og la seg igjen da, han er ikke særlig morgenfugl.. (haha, morgenFUGL, skjønte du den? Jeg har litt dårlig humor.) Jeg skal få blogget minst en gang til i dag før jeg drar, også kan jeg prøve å få mobilblogget når vi har kommet frem i kveld.

dsci0001 2
Er han ikke søt vel? Datoen på bildet er forresten feil, bildet ble tatt i går da
jeg ikke hadde stilt inn datoen enda.

Har du dyr?

Nedtelling; Alta med Mariell i dag!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg