Hello Beautiful

Hei søte folk! Nå skal jeg til å se enda en episode av The Secret Life of the American Teenager. Den serien har jeg blitt heelt hekta på i det siste, som egentlig ikke er så bra for da blir jeg veldig usosial. Men men, jeg får vel prøve å være litt sosial i morgen. I dag har jeg spist middag på Egon, og for litt siden spilte jeg to runder Yatzy med pappa. Pappa vant først med ti poeng, også knuste jeg han i andre runde!

Men nå vil jeg høre meningen din;
Hvilken butikk liker du best av Gina Tricot og Bik Bok?

ginatricotlogo

VS.
 

   logoliels

Min favoritt er Bik Bok

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg