Og der kom regnet!

Howdy, people!
Kom hjem halv tolv i går, og da gadd jeg rett og slett ikke å blogge. Jeg og Silje leide film; Yes Man med Jim Carrey. Noen som har sett den? Jim Carrey er jo som vanlig hysterisk morsom! Min og Silje sin vurdering av filmen ble: Usaklig og komisk.

Etter vi hadde sett film, gikk vi ut i barnehagen (det er faktisk gøy å være litt barnslig til tider) vi tok litt bilder og filmet og sånt.. (Skal sette sammen videoene, så den kommer etterhvert). I ti-tida kom Mariell og Thomas også! Så vi fortsatte å være i barnehagen, og Malin Ann og Dina, (mine stesøstre på 8 og 5 år), var veldig nysgjerrige. Men etterhvert måtte de heldigvis inn og legge seg. Vi gikk opp på haugen og så litt utover utsikten, også rullet Mariell ned igjen, mens jeg filmet. På slutten bare satt vi og snakket. I halv tolv tida ble de hentet, og da gikk jeg inn igjen og leste i Twilight-New Moon. Jeg har blitt helt hekta!

I dag fikk vi besøk av noen fra Belgia. Kompiser av Kjetil. Så de skal bo her i noen dager.. Og nå har regnet kommet også. Goodbye til sola! Senere skal jeg på båtfestival med Mariell. Og nå er det bare FIRE dager igjen til vi drar til Alta. Ååå, som jeg gleder meg! Minn meg på å pakke masse myggspray!

yes man
hahahahahahaha

090709185225
Silje og meg

bluetoothutvekslingsmappe10

090709223812
Er det bare jeg som syns dette ligner litt på en ananas?

090709211414
Jeg og Silje

Ha en fin dag!
Hvordan er været med deg i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg