Endring i planene

Heisann hoppsann!
I dag ble det ikke båtfestival på meg likevel, fordi enkelte var litt trege *kremt, kremt*, og plutselig ble det middag!
Jeg skal ikke ut i dag heller, for de andre har visst andre planer.. Men jeg skal ha en liten jentekveld med Silje, så vi skal leie film. Siden det er så lenge siden vi har funnet på noe sammen, bare vi to, tenkte jeg at vi kunne finne på noe sammen. Det er jo alltid like koselig. Skal ta litt bilder også, så dere kan få se senere. Men, i morgen SKAL jeg på båtfestival med Mariell og stesøsteren hennes, Julie.

Ellers får dere ha en fin dag alle sammen! Nå fikk jeg melding av Silje at hun kommer nå.

Har du en venn/venninne du ikke har gjort noe med på lenge?

dsc00788

1 kommentar
    1. så utrolig gøy! 😀

      sv; tusen takk for kommentaren din på innlegget jeg la ut i går. Aw, så snill du er! 🙂 Setter veldig stor pris på at du er inne på bloggen min i det hele tatt! Kjempekoselig! Håper du får en kjempeflott helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg