Rundstykke med leverpostei

Morn! Nå har jeg nettopp spist et rundstykke med leverpostei på. NAM, og nå sitter jeg å vifter med armene får å få vekk den irriterende fluen som flyr rundt hodet mitt. Men nå til et spørsmål; Hvor har sola blitt av da? Ikke det at det plager meg så veldig mye, vi har jo vært VELDIG heldig med været i det siste, men vi kunne jo hatt i det minste litt sol da? I dag må jeg ihvertfall komme meg ut litt. Siden jeg ble veldig solbrent på lørdag, (med trykk på veldig), har jeg holdt meg inne.. Nå begynner rødfargen å gå over til brunfarge (JIPPI) noen plasser, men på beina er jeg fortsatt rød/rosa. Har smurt meg inn med Aloe Vera som en gal de siste tre dagene! Men nå skal jeg ikke snakke mer om det. På tv'en nå står The Voice på, og der spilles det Michael Jackson-The way you make me feel. Den sangen er kul!

snapshot

Hva spiser du til frokost i dag?
Hvilken Michael Jackson sang er din favoritt?

1 kommentar
    1. Jeg spiser rista brødskive med skinke og agurk,
      og drikker juice 🙂

      M.J beste sang må vel bli BEAT IT, eller er ikke helt sikker 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg